چرا دکتر ولایتی اصلح است؟

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

چرا دکتر ولایتی اصلح است؟

در فضای موجود کشور و هشت نفر احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان بدون شک آقای دکتر ولایتی اصلح ترین است ، لذا با ذکر دلایل این ادعا امیدواریم که مردم انقلابی و شریف ایران با انتخاب صحیح خود بر تکرار اتفاقات 8 سال گذشته خط بطلان بکشند و یکبار دیگر در 34 سالگی عمر نظام جمهوری اسلامی بلوغ سیاسی خود را به نمایش بگذارند.

- ایشان از همه کاندیداهای موجود به ولایت نزدیکتر است و ولایتمداری خود را در تمام سالهای حضور خود در عرصه سیاست به نمایش گذاشته است و بقولی امتحان پس داده است .
- ایشان به دنبال پست و مقام و جایگاه نیست و صرفاً نیت خدمت دارد ، که اگر می خواست طی این سالها می توانست پست های زیادی را بپذیرد ، اما در کنار رهبر معظم انقلاب و مشاور ایشان بودن را بر همه چیز ترجیح داد.
- ایشان متخصص است هم بر دانش پزشکی و هم بر سیاست داخلی و خارجی و به آن تعهد را که اضافه کنیم نیرویی ارزشمند تولید می شود که رئیس جمهورآینده کشور به آن نیاز دارد.
- منش و روش و گفتمان او نشان داده است که فرا جناحی عمل می کند و از همه توان های خوب برای هدایت کشور استفاده خواهد کرد .زیرا بنا به سوگند پزشکی که خورده است برای نجات جان انسانها به رنگ ، نژاد و جنس آنها توجهی نمی کند ، چیزی که نیاز این روزهای کشور می باشد .
-امین رهبری است و نیک می داند که مقام معظم رهبری برای بالندگی ، افتخار، عزت و سربلندی نظام ، کشور و مردم چه می خواهد و برای همین می تواند مجری خوبی هم برای چشم انداز ایران عزیز باشد.
-تجربه دکتر آنقدر زیاد است که دیگران برای رسیدن به آن باید سالها تلاش کنند .پس آیا بهتر نیست از تجربه وی استفاده کنیم به جای اینکه مجدداً سالها افراد دیگری را در بوته آزمایش قرار دهیم؟
-یک شبه رجل سیاسی مذهبی نشده است ، که به همان سرعت آنرا از دست بدهد.اومرد سیاست ، دین ، مذهب و تاریخ است و این اول شرط قانونی را داراست .
-او لحظه به لحظه با انقلاب ، جنگ ، سازندگی ، مقاومت همراه رهبری بوده است چه در زمان حضرت امام (ره) چه اکنون .
-آرام است و بی حاشیه و این چیزی است که فضای عمومی کشور و سیاست خارجی بشدت به آن نیاز دارد .
گمان می رود همین مقدار از خصوصیات جناب دکتر ولایتی برای شناخت و تصمیم گیری آحاد مردم بویژه جوانان برای انتخاب او به عنوان رئیس جمهور کفایت کند.
جوانان عزیز ، رای اولی ها دقت نمایید مقام معظم رهبری خصوصیات یک رئیس جمهور خوب را بر شمردند ، قانون را بنگرید ، رجل سیاسی مذهبی کیست ؟ و چگونه یک فرد رجل می شود؟ احساسات نباید دخیل در این تصمیم گیری مهم شود ، یکبار این تجربه انجام شده است ، شاید بتوان گفت بخش عمده مشکلات فعلی ناشی از عدم پختگی ، نداشتن برنامه ، احساسی عمل کردن ، غرور کاذب ، بی تجربگی و کامل نبودن مجریان قوه مجریه بوده است . پس بیایید از جهان بیاموزیم و ببینیم آنها که امروز در عرصه های تولید ، کار و پیشرفت موفق تر بنظر می رسند ، در انتخاب رئیس قوه اجرایی خود به قابلیت های ذاتی وتجارب و دانش و وقار و بزرگی در امور تکیه می زنند و کمتر هم دچار پشیمانی می شوند ، یک انتخاب ناصحیح سالهای سال کشور را به عقب رانده و یا متوقف میکند و بر عکس انتخاب صحیح ، نیروی کار ، سرمایه های انسانی و خدادادی کشور را با سرعت به جلو خواهد برد و همگان روی آرامش ، آسایش ، رفاه ، اجرای عدالت درعرصه داخلی و خارجی را خواهیم دید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:دکتر ولایتی,ولایتی,حامیان دکتر ولایتی,اصلح,ایران, مشاور رهبری,,

] [ 11:52 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]